Projekt: LEONARDO
Leonardo da Vinci – Enigma nr 1
Josquin dez Pres - La plus des plus
Lorenzo il Magnifico – Trionfo di Bacco di Arianna – Ballatta sopra l’Aria
Bartolomeo Tromboncino – Ostinato vo Seguire
Leonardo da Vinci – Enigma nr 2
Francesco Patavino - Dilla dal Aqua
Mikołaj z Krakowa - Aleć nade mną Wenus
Anonim – Un cavalier di Spagna
Anonim / Giacomo Fogliano – Joan Ambrosio Dalza: Calata alla Spagnola
Venere - Vera la Schiuma
Angelo Poliziano – Romanesca - chi vuol bevere
Angelo Poliziano – Ben Venga Maggio
Josquin des Prez – Mille Regretz
Leonardo da Vinci – Enigma nr 3
Leonardo da Vinci – Ingenio musicale
Marchetto Cara – Non e tempo d’aspettare
Claudin de Sermisy – Tant che vivrai
niedziela, 9 października 2022
godz. 18:00
Sala Koncertowa Collegium Copernicanum
Malwina Borkowicz – mezzosopran
Zespół Alta w składzie:
Gustavo Gargiulo – cynk
Agnieszka Szwajgier – pomorty, flety
Agnieszka Obst-Chwała – lira da braccio
Agnieszka Mazur – flety, perkusja
Witold Wilgos – lutnia
Maria Wilgos – lutnia
Karolina Szewczykowska – viola da gamba
Wojciech Lubertowicz – perkusja
Piotr Dąbrowski – puzon
Sławomir Zubrzycki – viola organista
Johann Sebastian Bach
Koncert na 4 klawesyny a-moll, BWV 1065:
[Allegro], Largo, Allegro
Georg Philipp Telemann
Koncert fletowy D-dur TWV 51:D2:
Moderato, Allegro, Largo, Vivace
Antonio Vivaldi
Koncert g-moll, RV 156:
Allegro, Adagio, Allegro
Georg Philipp Telemann
Koncert na 3 skrzypiec F-dur TWV 53:F1:
Allegro, Largo, Vivace
Antonio Vivaldi
Koncert na 2 wiolonczele g-moll, RV 531:
Allegro (moderato), Largo, Allegro
sobota, 15 października 2022
godz. 18:00
Sala Koncertowa Collegium Copernicanum
Sławomir Drózd – flet traverso
Daniel Deuter – skrzypce barokowe
Michał Marcinkowski – skrzypce barokowe
Marcin Tarnawski – skrzypce barokowe
Matthias Bergmann – wiolonczela barokowa
Ewa Witczak – wiolonczela barokowa
Urszula Bartkiewicz – klawesyn
Marek Przywarty – klawesyn
Justyna Woś – klawesyn
Dorota Zimna – klawesyn
Barokowa Orkiestra Festiwalowa
pod kier. Daniela Deutera
PROLOGUE | PROLOG
The Furies - Anon. (I poł. XVII w.)
Der Königinnen Intrada - William Brade (1560-1630)
WHAT EVERY WOMAN WANTS | CZEGO CHCE KAŻDA KOBIETA
Twenty waies vpon the bels - Robert Johnson (1583- przed 1633)
A Wonder :The Wife - John Maynard (1577- po 1614)
A Wonder: The Marryed Man - John Maynard
The First of the Lords - Anon. (I poł. XVII w.)
ENTRY DANCE | POCZĄTKOWY TANIEC
Mascherad der Edelfrauen - William Brade
AT THE MARKET...”NUTMEGS AND GINGER” | NA RYNKU… “GAŁKA MUSZKATOŁOWA I IMBIR”
A Wonder: The Marchant - John Maynard
Home againe Market is done - Anon. (Board Lute Book) (I poł. XVII w.)
Fine knacks for Ladies - John Dowland (1563-1626)
Nutmegs and Ginger - Anon. (I poł. XVII w.)
MAIN DANCE | GŁÓWNY TANIEC
Ohne Titel - La Flele, (I poł. XVII w.)
La paduana del re - Sammlung Fitzallen (I poł. XVII w.)
When griping grief - Anon. (XVI w.)
przerwa
VIRGINITY OR LEADING APES IN HELL | CNOTA CZY PIEKŁO
The Fairey Masque - Anon. (I poł. XVII w.)
A Wonder: The Batchelor - John Maynard
I can not keepe my wyfe at home - Anon (Board Lute Book)
A Wonder: The Maide - John Maynard
REVELS | BIESIADY
I long for thy virginitie - Anon. (The Straloch Ms) (I poł. XVII w.)
Symphonie of Birdcalls - Matthew Locke, (1621-1677)
I can not keepe my wyfe at howme - Anon (Board Lute Book)
LIVE AND LET DIE | ŻYJ I POZWÓL UMRZEĆ
The Second Witches Dance - Robert Johnson
A Wonder: The Widow - John Maynard
A Wonder: The Devine - John Maynard
A Wonder: The Lawyer - John Maynard
The Hangman Song (Fortune My Foe) - John Dowland/Trad.
THE SACRED END | ŚWIĘTY KONIEC
The Sacred End Pavan - Thomas Morley (1557-1602)/John Baxter/Philip Rosseter
Galliard to the Sacred End - John Baxter/Philip Rosseter (1567-1623),
Lulle me beyond thee - John Playford (The English Dancing Master)
BANQUET | BANKIET
Ein Schottischer Tantz - William Brade
Parson´s farewell - John Playford (The English Dancing Master)
sobota, 29 października 2022
godz. 18:00
Sala Koncertowa Collegium Copernicanum
Zespół Echo du Danube w składzie:
Hannah Morrison – sopran
Rob Wyn Jones – narrator
Elisabeth Seitz – psałterium
Martin Jopp – skrzypce barokowe
Thomas Boysen – lutnia
Johanna Seitz – harfa potrójna
Michele Claude – instrumenty perkusyjne
Christian Zincke – viola da gamba, kierownictwo artystyczne
Giorgio Gentili (ok.1669-ok.1730)
Concerti a quattro consecrati all Altezza Federico Augusto Prencipe Reale
di Polonia et Elettorale di Sassonia, op.6:
Concerto Primo F-dur: Grave, Presto, Largetto, Presto
Concerto Secondo A-dur: Allegro, Adagio, Allegro
Concerto Terzo C-dur: Allegro, Adagio, Adagio, Allegro
Concerto Quarto g-moll: ….., Allegro, Adagio, Allegro, Presto
Concerto Quinto d-moll: Allegro,Grave, Allegro, Presto
Concerto Sesto A-dur: Allegro, Adagio, Allegro, Adagio, Largo, …..
sobota, 5 listopada 2022
godz. 18:00
Sala Koncertowa Collegium Copernicanum
{oh!} Orkiestra
Martyna Pastuszka - skrzypce solo, kierownictwo artystyczne
skrzypce I
Izabela Kozak, Dominika Małecka
Łukasz Strzelczyk
skrzypce II
Adam Pastuszka, Marzena Biwo
Bartłomiej Fraś
altówki
Dymitr Olszewszki, Szymon Stochniol
wiolonczela
Pavel Serbin
teorba/gitara
viola Jan Cizmar
klawesyn
Anna Firlus
copyright © 2019-22 by BydgoskaScenaBarokowa
design & website © 2019-22 by mapi+